När vi araber va små

När vi araber va små hade vi bsolut inga val. Vi fick ha byxorna ända upp till huvudet, och en riktigt ful kafsha och våra mobiltelefoner gick i generationer, det vill säga när min pappa köpte en ny fick min stora syster hans gamla och när hon köpte en ny fick jag hennes gamla och när jag köpte en ny fick min lillebror min gammla. Och när vi endå pratar om mobiltelefoner, vilken arab hade inte nokia 3310 förr i tiden? INGEN!
Och det roligaste är våra namn, soreja, mahmod, abdalle, mahmod, man bara…………finns det inte fulare?
Och innan jag avslutar ville jag bara fråga, vilken arab har INTE haft magdonals (mc donalts) ögonbryn? Vi alla har liknat eller liknar håriga apor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0